Banshee Even God Doesn't Know What to Make of You
S3, A9: Lucas tänker tillbaka på sin vänskap med Job och funderar samtidigt på framtiden - om det nu kommer att bli någon. Proctor och Emily får betala priset för Rebeccas vårdslöshet. Carrie och Gordon försöker lappa ihop sitt trasiga förhållande.