True Blood Everybody Wants To Rule The World
S5, A9: Eric planerar sin flykt från högkvarteret. Farmor försöker ge Sookie en ledtråd i mordet på hennes föräldrar. Andy och Jason försöker ta reda på vilka det är som ligger bakom morden på hamnskiftarna i staden. Arlene hamnar i skottlinjen. Steve får hund.