NYPD Blue Everyone Into The Poole
S8, A16: Jones och Medavoy utreder mordet på en kinesisk restaurangägare. En advokat på Skatteverket hävdar att han kidnappats och släppts, men Sipowicz och Sorenson tvivlar på hans historia.