Last Man Standing Eve's Band
S5, A16: När Eve och hennes vän Cammy bildar ett band låter de så fruktansvärt att Mike kommer på en idé för att de ska sluta, men planen går inte som han tänkt sig. Kyle och Mandy passar Boyd.