Big Love Eviction
S1, A7: Bill funderar på att starta en dyr reklamkampanj för Home Plus. Roman meddelar sitt svar på Bills erbjudande. Margene blir inbjuden till Pams kyrka. Sarah bjuder hem en oväntad gäst. Barb avslöjar Nickis inte så lilla hemlighet.