Four More Shots Please! Ex Why Zzz
S1, A4: Anjana har händerna fulla med Amma, Kavya, ett barnkalas och en oflexibel chef. Varun går vidare men kan hon göra det? Siddhi har fått cam-girl på hjärnan men är inte säker på om hon kan ta nästa steg. Samara och Umang tar sina träningspass till nästa nivå. Akanksha tar ansvaret och Damini tappar kontrollen. Kan Kutta och Jeh vara hennes räddning?