Four More Shots Please!
Ambitious. Prude. Feminist. Slut.
Damini har en kamp med sin styrelse och en klåda som aldrig tycks försvinna. Allt hänger på slutförhandlingen i ett avgörande rättsfall som ligger i Anjanas händer. Anjana måste ta itu med en nykomling i Aryas liv. Siddhis mor tar sig an Siddhis äktenskaps-CV som sitt personliga projekt. Umang har en konfrontation med en svettig klient på jobbet som gör henne generad. Det är en katastrofvecka!
Strong Girls Don't Break.
Damini är öppenhjärtig med Jeh, har en feministisk utbildning och en oregelbunden menstruationscykel. Anjana träffar Varuns nya flickvän och blir allergisk mot henne. Siddhi går på en blind dejt arrangerad av hennes mamma, som slutar i ett klimax. En klient på gymmet tycks inte kunna hålla händerna för sig själv men Umang ger honom en lektion han aldrig kommer att glömma.
Umang får en ny PT-klient som ger henne tunghäfta. Miss VeeVee dyker upp för att hjälpa Anjana att må bättre. Damini blir lurad och måste ta sig an en nyanställd på jobbet. Jeh kommer till hennes räddning med ett nytt "husdjursprojekt". Sneha tar ett drastiskt steg för att få Siddhi i form. Siddhi får en ny bästis men hans idé om att vara öppen och fri är inte vad Siddhi hade i åtanke.
Anjana har händerna fulla med Amma, Kavya, ett barnkalas och en oflexibel chef. Varun går vidare men kan hon göra det? Siddhi har fått cam-girl på hjärnan men är inte säker på om hon kan ta nästa steg. Samara och Umang tar sina träningspass till nästa nivå. Akanksha tar ansvaret och Damini tappar kontrollen. Kan Kutta och Jeh vara hennes räddning?
Siddhi och Snehas ansträngda förhållande ställs på sin spets när Sneha får en otäck överraskning på en babyshower. Miss VeeVee är exalterad inför sitt första "meet and greet" och Anjana måste hålla henne i schack. Umang och Samara tar nästa stora steg i sin relation. Damini får ett sammanbrott men läkaren är där med rätt medicin.
Återblick till för tre år sedan, då tjejerna träffades för allra första gången. Saker och ting har förändrats men samtidigt förblivit desamma. Minnen och nostalgi hjälper tjejerna att inventera sina liv och fatta vissa beslut i nutiden.