Four More Shots Please! Long Way From Ludhiana.
S1, A3: Umang får en ny PT-klient som ger henne tunghäfta. Miss VeeVee dyker upp för att hjälpa Anjana att må bättre. Damini blir lurad och måste ta sig an en nyanställd på jobbet. Jeh kommer till hennes räddning med ett nytt "husdjursprojekt". Sneha tar ett drastiskt steg för att få Siddhi i form. Siddhi får en ny bästis men hans idé om att vara öppen och fri är inte vad Siddhi hade i åtanke.