Four More Shots Please! Love Her. Hate Her.
S1, A5: Siddhi och Snehas ansträngda förhållande ställs på sin spets när Sneha får en otäck överraskning på en babyshower. Miss VeeVee är exalterad inför sitt första "meet and greet" och Anjana måste hålla henne i schack. Umang och Samara tar nästa stora steg i sin relation. Damini får ett sammanbrott men läkaren är där med rätt medicin.