S1, A3: Nu när mordet på Molly har blivit känt över hela världen blir Grace måltavla för mobbning på sociala media. Medan Grace har det svårt med det sociala förtalet tvingas Stan vända uppmärksamheten mot att fixa hennes styvfar James situation - en röra som kan slå alltför nära fallet med Molly Ryan.