Extrapoäng
S4, A5: Efter att ha tagit några tvivelaktiga beslut i matchen blir tränaren i high school-laget i amerikansk fotboll i en småstad i Texas mördad, men Walker och Trivette tror inte att han blev mördad av arga fans.