Alias Facade
S3, A15: Sydney och Vaughn måste övertyga bombmakaren Daniel Ryan (Ricky Gervais) om att de hör till The Covenant för att ta reda på var han har gömt ett av sina föremål. Men Sydney upptäcker att hennes koppling till bombmannen skulle kunna få honom att ge sig ut på ett självmordsuppdrag.