Faith
S11, A22: Ezekiel och Negan går samman för att leda en hemlig arbetarrevolt mot fängelsechefen. Aaron, Jerry, Lydia och Elijah hinner ikapp Luke och Jules som flytt från Oceanside. Eugene ställs inför rätta och Yumiko är hans försvarsadvokat.