Chicago Med Fallback
S1, A3: När Dr. Connor Rhodes (Colin Donnell) behandlar en nära vän till familjen som skadats av glassplitter, återförenas han med sin syster, Claire Rhodes (gästspelad av Christina Brucato), och tvingas möta sitt förflutna.