S5, A1: Efter Medellin-fiaskot gömmer sig Vince i ett mexikanskt paradis. Producenten Carl Ertz vill träffa Vince angående en roll i en film som kommer att slå stort, och Eric och Ari försöker övertala honom att återvända till L.A.