Billy the Kid Fate
S1, A6: Billy är på flykt från sitt förflutna och stöter på Pat Garrett, som har anslutit sig till Jesse Evans och hans 7 Rivers Gang. Billy vill fortfarande om att lämna det kriminella livet... men inte än.