Legenden om Vox Machina Fate's Journey
S1, A5: Vox Machina reser till Whitestone för att konfrontera familjen Briarwood och hjälpa Percy att återta sitt familjehem. När de reser studerar Scanlan Delilah Briarwoods mystiska trollformelbok för att hitta ledtrådar. Men gängets första resa avbryts när Briarwoods skickar fruktansvärda monster efter den försvunna boken.