S5, A13: Athena utreder ett rån på en bensinstation som tar en oväntad vändning när det blivande offret vänder sig mot sin angripare. Samtidigt rycker Bobby och 126:an ut för att rädda en nybörjardykare som får panik i en hajbur, och en husvakt som är livrädd för spindlar. Sedan når Eddie sin bristningsgräns, Chimney återvänder till 118:an och Maddie delar några nyheter med Buck, som inser att han måste vara ärlig mot Taylor.