S1, A7: Jean lägger i bromsen på sitt förhållande till Danny, Celia pausar sin inflyttning med Freddie och Lane försöker få Jackie att bryta sitt alltför kontrollerade liv för att ha kul. Lyckligtvis misslyckas alla.