Call Your Mother
Efter att ha börjat sitt nya jobb på Amys college-rådgivningsverksamhet kämpar Jean för att sätta gränser med Freddie och Jackie. Lane hjälper Jean att köpa sin första helt nya bil.
Celia är övertygad om att Jean inte gillar henne och är fast besluten att bevisa det för Freddie under Jeans söndagsmiddag. Samtidigt ber Jean Jackie ta med sig sin mycket äldre pojkvän på middag.