SMILF
En låda munkar med extra lönnsirap
När Bridgette oroar sig för att förlossningen har förstört hennes vagina, söker hon upp en gammal flamma för att jämföra. Samtidigt får hon också reda på att hennes barns pappa, Rafi, är tillsammans med någon ny.
1 800 fiskpinnar och en liten Diet Coke
Ally låter Bridgette få ansvar för hennes hus i en dag. Bridge fantiserar om hur det skulle vara att leva som förmögen hemmavarande mamma. Nelson vaccinerar Larry utan att Rafi vet om det och kan godkänna det.
Nelson övertalar Bridge att använda visualiseringsmetoder för att förbättra sitt liv. Inspirerad av Elizas ekonomiska framgångar på nätet går den panka Bridge ut på Craigslist för att få ihop pengar.
Bridgette, Eliza och Nelson deltar i ett extremt gyttjelopp. Rafi och Tutu döper Larry utan Bridgets tillåtelse.
Bridgette känner sig splittrad på fars dag, när hon provar olika sätt att förlåta Rafi för att han lät döpa Larry.
Bridge har insett hur mycket hon älskar basket och provspelar till WNBA. Ett besök hos fader Eddie gör att Rafi hamnar vid ett vägskäl. Tutu återupptar kontakten med någon ur sitt förflutna.