Females Only
S3, A1: Efter en otrevlig episod med Natalia har Hannah och Adam en middagsbjudning i sin lägenhet för nyligen förtvivlade Marnie och nyligen vilda Shoshanna. Jessa testar gränser, och nye vännen Jasper belyser hennes problem med sin pappa.