Femte spelaren
S1, A2: Inspirerad av Haileys passion insisterar Rodrigo på att hon ska spela i orkestern trots Glorias (Bernadette Peters) invändningar. Tidigare maestro Thomas (Malcolm McDowell) försöker komma över sin motvilja mot Rodrigo, bara för att möta fler förödmjukelser. Hailey besöker Alex sent, kvällen innan sin stora dag – och stunden hon har väntat på.