Beverly Hills 90210 Festfisken
S2, A2: På Beverly Hills Beach Club träffar Brandon Jerry Ratinger, som anställer honom som chaufför till sin fru. Men när Brandon träffar och kysser en kvinna blir han upprörd när frun säger att hon också är Jerrys älskarinna.