Silicon Valley Fiduciary Duties
S1, A4: På fyllan lovar Richard att han ska göra Erlich till styrelsemedlem. Det kommer han att få ångra. Richard kämpar för att sätta ord på Pied Pipers vision inför en presentation. Senare upptäcker han en intressant koppling mellan Peter och Gavin Belson.