S1, A3: En granskning av Virgin Atlantics strid mot British Airways, som slutade i ett vunnet förtalsmål för Branson. Från outsider till välbärgad kapitalist fortsätter Branson att sträva efter nya världsrekord och marknadsföring för sitt företag.