S1, A6: Mariana följer ledtrådarna tillbaka till Sverige och upptäcker vem som mördade Elisabeth. Samtidigt som Hanna avslöjar detta för Finnigan, fullbordar han hennes plan och skickar sig själv till dödscellen.