S2, A3: När Tara dumpar Alan bestämmer sig Denny för att distrahera honom genom att ta med honom på en fisketur. Sara och Garrett försöker utpressa motparten i ett rättsfall och Catherine erkänner att hon dödat sin vän Bernard Ferrion.