Sabrina tonårshäxan Finger Lickin' Flu
S2, A15: Sabrina insjuknar i en intensiv influensa och när hon kommer i kontakt med Mrs. QUick får influensan Sabrina att oavsiktligt överföra sina krafter till Mrs. Quick.