Army Wives Fire in the Hole
S3, A17: Viola överraskar alla med sin sångförmåga när hon hoppar in som reserv för sångaren på Hump Bar. Michael får reda på att den 4-stjärniga generalen Ludwig kommer att besöka Fort Marshall, vilket får honom att oroa sig över anledningen. Denises tävlingsinriktade sida kommer fram under den årliga FRG-golfturneringen.