Gossip Girl Fire Walks with Z
S1, A4: Zoya lyckas inte undvika sin födelsedag. Medan Julien får irritationen att öka lägger Nick och Davis ner stridsyxorna. Dåliga nyheter får Max att supa, Audrey är uppriktig mot Aki och Kate får ett spännande erbjudande.