Blue Bloods First Blush
S13, A2: Frank orsakar spänningar inom familjen när han avslöjar att han inte kommer att stödja Erins försök till att bli allmän åklagare. Danny och Baez undersöker en blodig brottsplats på ett hotell. Jamie börjar på ett nytt jobb som hemlig agent.