First Ladies
S2, A10: Frances Cleveland blir den yngsta första damen någonsin, Edith Wilson styr landet efter Woodrow Wilsons stroke, och Dolley Madison sparar åtskilliga artefakter från förstörelse. Med Courteney Cox, Bobby Moynihan, Alia Shawkat och Casey Wilson.