Drunk History
Washington D.C.
Woodward och Bernstein avslöjar Watergateskandalen, skådespelarna och bröderna Edwin och John Wilkes Booth har en tragisk släktfejd och Elvis våldsgästar Vita huset för att få träffa Nixon.
Patty Hearst blir kidnappad och hjärntvättad, Mark Twain flyr staden i skräck och kommer på sin första succéberättelse och medborgarrättsrörelsens moder i Kalifornien avslöjar en hemlighet som får katastrofala konsekvenser.
Ralph Nader startar krig mot General Motors, Houdini och Sir Arthur Conan Doyle går från att vara bästa vänner till bittra fiender och och bröderna Kellogg upfinner en flinga, men strider mot varandra.