It's Florida, Man
Toes
En musikfantast letar efter ett sätt att tjäna extra pengar på nätet – och får därför hjälpa en man från Orlando att leva ut sin extrema fantasi.
Gator
I Myakka City leder sökandet efter självförverkligande till ett möte med Floridas minst vänliga reptil – och en skakande kamp för livet.
En man från Pensacola med unika egenskaper blir berömd över en natt när hans foto dyker upp i ett kontroversiellt polisprogram.