First Week
S1, A2: Diane höjer på ögonbrynen när hon börjar som ny partner på Reddick, Boseman & Kolstad. Maia fortsätter att drabbas av konsekvenserna av sin familjs Ponzibedrägeri. Lucca och Maia får oväntat nog ett nytt fall.