S12, A2: Poliserna kopplar en gravid kvinnas död till en adoptionsbluff. Medavoy och Jones pratar med en kvinna som hävdar att en maskerad gärningsman stulit hennes värdefulla ring. Någon förgiftar Sipowiczs älskade fisk.