Walker Texas Ranger Flashback
S3, A23: En guldgrävare dödas efter att ha grävt upp en skatt som hade varit förlorad sen 1860-talet. Walker guidas av Rangern Hays Coopers ande för att lära sig sanningen bakom försvinnandet av guldet.