S5, A6: Utredningen tar Oliver och Loretta tillbaka till Olivers barndomskvarter. Där väcks minnen till liv, och hemligheter kring Lesters och Nickys änkor kommer fram. Mabel och Charles följer upp ledtrådar efter ett inbrott.