Bones Flickan i alligatorn
S2, A13: Efter att Booth skjuter ner en dekorativ clown, blir han av med vapnet och tvingas besöka en psykiatriker för att bevisa att han är mentalt stabil. Brennan åker ensam till Florida för att utreda en ung college-elevs död, vars kropp hittades inuti en död alligator. Eftersom Booth är ur tjänstgöring, jobbar Brennan med agent Tim Sullivan. Trots att han är lättsam har de kommunikationsproblem och...