Transparent Flicky-Flicky Thump-Thump
S2, A2: Josh håller ett pool-party för hans nya band FUSSY PUSS. Syskonen Pfefferman får en överraskning när Maura och Shelly kommer till festen tillsammans. Ali återupptar kontakten med sin gamla vän Syd. Och Sarahs förflutna kommer ikapp henne.