Flirting With Time
S4, A7: Graysons hus är ute till försäljning och minnena från när Jules och Bobby flyttade in kommer upp till ytan. Wade kommer tillbaka från Afghanistan tidigare än väntat men Laurie har blandade känslor eftersom han är för klängig.