Flyga
S6, A20: Valeries lömska vän Ginger kommer till stan och utövar utpressning med ett inspelat kassettband. Clare och Donna hittar droger i lägenheten och konfronterar Kelly. Brandon, Steve och Joe tackar ja till en inbjudan från Jonathan att flyga i biplan.