Boston Legal Flygförbud
S3, A12: När Denny hamnar på Homeland Securitys svarta lista bestämmer han sig för att med Alans hjälp stämma regeringen, medan Shirley och Vanessa försvarar en lärare som anklagats för vårdslöshet efter att en elev dött under hennes lektion.