Nashville Flytta hit det
S1, A5: Rayna funderar på att gå vidare när Deacon sätter gränser i deras förhållande; medan Juliette kämpar med sin mammas missbruk påminns Deacon om svåra ögonblick i sitt eget förflutna; spänningen mellan Gunnar och Avery sätter press på Scarlett.