Lie to Me Fold Equity
S2, A9: Lightman, Foster och Reynolds åker till Las Vegas för att lokalisera en försvunnen finalist i World Series of Poker. Lightman använder sina kunskaper för att läsa de andra konkurrenternas ansikten för att räkna ut vilka som vet något om försvinnandet. Samtidigt analyserar Loker och Torres Lokers nya relation vilket för dem närmare varandra.