S1, A2: Fast beslutna att försöka leva i nuet beger Sophie och gänget sig till en exklusiv ny klubb för en vild utekväll. Valentina tvivlar på sin relation med Charlie. Sid pressar Jesse att vara öppen för kärlek. Ellen prövar lyckan med kvinnor på klubben.