The Sopranos For All Debts Public and Private
S4, A1: Trots att finanskrisen har haft negativ inverkan på familjen Sopranos verksamheter försöker Tony skrapa ihop nog för att investera i markaffärer. Carmela är orolig för familjens långsiktiga ekonomiska trygghet.