För Nära Solen
S5, A8: Maggie får oroande nyheter om en ny vän och går emot reglerna för att stödja honom. En av läkarna från Med-familjen körs in i akut operation efter en våldsam misshandel. En influencer på sociala medier låter sina användare rösta på medicinsk rådgivning, vilket tvingar Dr Charles att fatta ett beslut.