For Those About To Rock
S2, A4: Jared beordras tjänstgöra som domare i rätten för förenklade tvistemål på grund av domstolstrots. När han tar ett beklagligt beslut som irriterar den lokala rock-’n’-roll-communityn ställs han åter igen öga mot öga med sin far (Beau Bridges) i rättssalen. Infeld försvarar sin andlige rådgivare och livscoach (Thomas F. Wilson) som nyligen avslöjats som bedragare.